Re: De Tovenaar - trilogie..?
Ai, pijnlijk

. Deel twee is al een jaar klaar, maar nog niet uitgegeven en ik schrijf op dit moment 'de god'. Wat mij weerhoudt om deel twee uit te geven is dat uitgeven heel veel tijd kost en dan vooral de promotie. En die tijd heb ik niet (ik ben, naast mijn gezin, werk en schrijven, weer gestart met een opleiding.
Wat de kosten van 'de ziener' uitgeven betreft, dat is niet het grootste probleem, ik zit bijna op het punt dat ik mijn investeringen voor 'de tovenaar' weer heb terugverdiend (let wel, dan heb ik nog geen cent verdiend, maar daar ging het mij ook niet om).
Een tussenoplossing waar ik nu overdenk is de ziener al wel als EBook uitgeven. Een Ebook maken (en goed opmaken) lukt me zelf wel, en dan kan ik de wachtende fans (ja ja, die zijn er) die het al wel als Ebook willen lezen (dat zijn er een stuk minder) in ieder geval al wel iets bieden. Ik ben er nog over aan het nadenken en zal het hier melden zodra ik meer weet.
Ondertussen is van de tovenaar al wel een ebook uit. Als er hier ebookreaderbezitters (mooi scrabblewoord) zijn is dat misschien een leuke kans.